Per 1 april draagt Civic Amsterdam in de Indische Buurt en in het Oostelijk Havengebied haar dienstverlening op het gebied van maatschappelijk werk, sociaal raadslieden en schuldhulpverlening over aan het…
lees meer >>


Heb je een idee, compliment of een klacht? Laat het ons weten!
Idee, compliment of klacht?
Wij vinden het belangrijk om ons werk zo goed mogelijk te doen en horen graag wat jij van onze service en hulp vindt. Heb je een goed idee, ben je ergens tevreden over of heb je een klacht, dan horen wij dit graag.
Idee
Goede ideeën zijn altijd welkom. Heb je een suggestie waardoor wij ons werk nog beter kunnen doen? Laat het ons dan weten en vul onderstaand formulier in. Je kunt ook altijd een mailtje sturen naar info@civicamsterdam.nl.
Compliment
Heb je positieve ervaringen met onze dienstverlening? Dan horen we dit natuurlijk graag! Laat het ons weten! Vul onderstaand formulier in of stuur een mailtje naar info@civicamsterdam.nl.
Klacht
Ondanks onze inzet, kan het zijn dat je niet tevreden bent over ons. Heb je een klacht, spreek ons dan alsjeblieft aan. Wij gaan graag in gesprek om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Een klacht indienen kan op 4 manieren:
- Per post (via het adres: Civic Amsterdam, Kramatplantsoen 101h, 1095 LB Amsterdam)
- Per telefoon (via 020-6658001)
- Mondeling aan de balie bij de Flevopoort (adres: Kramatplantsoen 101h, 1095 LB Amsterdam)
- Via onderstaand formulier
In onze klachtencode lees je meer over hoe Civic Amsterdam een klacht in behandeling neemt. Naar klachtencode >