Per 1 april draagt Civic Amsterdam in de Indische Buurt en in het Oostelijk Havengebied haar dienstverlening op het gebied van maatschappelijk werk, sociaal raadslieden en schuldhulpverlening over aan het…
lees meer >>


"Chat met ons!"
Civic Chat is iedere werkdag open
Van maandag t/m vrijdag kun je met een Civic-medewerker chatten via onze website. Als de chat gesloten is, kan je een bericht achterlaten.
Ons team zit voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Je kunt terecht met vragen over persoonlijke problemen, geldproblemen, vrijwilligerswerk of om even contact te hebben om je zorgen te delen over de huidige coronacrisis.
Zo werkt het!
- Rechtsonder op de website waar je nu bent, zie je een chat-icoontje staan. Klik daarop en het chatvenster komt tevoorschijn.
- Je hoeft bij het chatten niet je naam te zeggen als je dat niet wilt. Je kunt dus anoniem blijven. Als je wilt, mag je natuurlijk wel je naam geven.
- Als het heel druk is bij de chat, laten we je dat weten. Je kunt dan een bericht achterlaten, zodat we je vraag later alsnog kunnen beantwoorden.
- Het kan gebeuren dat de chat niet wordt beheerd. Er staat dan ‘Laat een bericht achter’. Je kunt dan gewoon een berichtje achterlaten, we beantwoorden je vraag dan zo snel mogelijk alsnog.
We helpen je graag
Naast de chat kun je ook contact opnemen door:
- Bel ons via 020- 665 80 01
- Mail ons op info@civicamsterdam.nl
- Of vul het online formulier in
Klik op de link om meer te lezen over onze hulp en bereikbaarheid. We blijven voor jou klaar staan.